درباره ما

درباره ما

شرکت ILUXUS آلمان با تولید محصولات هوشمند ساختمان تحت پروتکل KNX اروپا بالاترین تکنولوژی را در زمینه ساختمانهای هوشمند ایجاد نموده است. تمرکز شرکت بر روی ساخت محصولات با پروتکل KNX درکنار تولید محصولات سنتی سری ATHENE زیبایی ساختمان شما را تکمیل می نماید.

تیم فنی در دو کشور آلمان و ترکیه اقدام به نوآوری‌های  هوشمند جدید در تولید این محصولات را فراهم می نمایند.

استفاده از تکنولوژی تاچ پنل‌های هوشمند با امکان کنترل و مانیتورینگ سیستمهای هوشمند ساختمان، میتواند جایگزینی مطمئن جهت سیستم اینترکام با امکاناتی بی‌شمار فراهم گردد.

استفاده از نرم افزارهای پیشرفته تحت سیستم عامل Android و IOS امکانات فراوانی را برای استفاده کاربران از محصولات فوق ارائه کرده است .

قابلیت استفاده محصولات پیشرفته این کمپانی در تمامی زمینه‌های هوشمندسازی، کمک زیادی به معماران و نیز طراحان پروژه داشته که با تلفیق دانش و هنر، طراحی خاص و منحصر به فردی را در عرصه ساختمان‌سازی باعث می‌گردد.

شرکت فنی و مهندسی کائن شرق با تجربه انجام صدها پروژه موفق، اقدام به اخذ نمایندگی این شرکت و مشاور فنی به پروژه‌ها و گروه‌های مختلف نموده است.

ارائه راهکارها و مشاوره فنی تیم این شرکت با تایید و نظارت متخصصین ILUXUS آلمان بوده و در صورت نیاز، بازدید از شوروم و توجیه فنی مهندسین با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است .